"החלטה היא רק התחלה. כשמישהו מקבל החלטה, הוא בעצם קופץ לתוך זרם חזק שיישא אותו למקומות שכלל לא חלם עליהם בשעה שהחליט."

האלכימאי

עיצוב ובניית אתרים

אם הגעתן לכאן כנראה שהבנתן שהגיע הזמן להקים אתר לעסק שלכן או לחלופין לשדרג אתר קיים.
האם זה אתר תדמית? אתר פורטל תוכן, אינדקס? אולי בלוג?
האם תרצו למכור בו מוצרים?
אולי סדנאות דיגיטליות?
איך תתבצע הסליקה?
האם יש חיבור לחברת המשלוחים?
ולאן בכלל יגיעו הפרטים של הלקוחות הפוטנציאלים?
שאלות שרציתם לשאול על בניית אתר ולא ידעתם את מי לשאול.

הקמת אתר אינטרנט חיונית לכל עסק מודרני. זוהי דרך יעילה לקדם את המותג שלכם ולהגיע ללקוחות פוטנציאליים.

אתר אינטרנט עוזר להגדיל את המכירות, לבנות אמון עם לקוחות וליצור נוכחות דיגיטלית.

קיום אתר אינטרנט נותן לכם את ההזדמנות להציג את המוצרים והשירותים שלכם בצורה שקל ללקוחות לגשת אליהם, לקרוא, להבין וליצור קשר. ניתן גם להשתמש בו כפלטפורמה לספק תמיכה ושירות לקוחות, לשתף מידע חשוב על העסק ולהציע הנחות או מבצעים. בנוסף, אתר אינטרנט עוזר לנו להישאר תחרותיים על ידי שמירת הטרנדים העדכניים ביותר בעיצוב והטכנולוגיה של האתר.

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי יעיל המאפשר לנו להגיע ליותר אנשים מאי פעם. עם האסטרטגיות הנכונות, אנחנו יכולים להשתמש בו כדי למקד קהלים ספציפיים ולהגדיל את ההמרות. בסופו של דבר, הקמת אתר אינטרנט היא אחת ההשקעות הטובות ביותר שכל עסק יכול לעשות כדי להישאר רלוונטי ותחרותי בעולם הדיגיטלי של היום.

אני רוצה אתר! אני שומע פעם אחר פעם מלקוחות, זה קצת משעשע אותי ומזכיר לי את הבקשה בפתיח של הספר הנסיך הקטן "צייר לי כבשה".
תהליך בניית אתר הוא קצת מורכב, לוקח זמן וכולל מספר שלבים, בחלקם תהיו מעורבים ובחלק לא.
Untitled design (14)

השלבים בבניית אתר

תהליך בניית האתר הוא הליך מורכב המשלב אנשי מקצוע ממגוון תחומים כגון:

צלמים ועורכי וידאו, מעצבים גרפיים, אנשי שיווק, אנשי חווית משתמש, מקדמי אתרים, מתכנתים וכותבי תוכן, להלן השלבים:

איפיון האתר - איפיון ברור מהמידע והדרישות שהציג הלקוח.

ביחד, נאפיין את האתר, נבין את הצרכים ואת קהל היעד ונחקור אתרים מתחרים, ונבנה את הבסיס (תמיד אפשר להמשיך לפתח)  הנכון ביותר עבורכם.

בשלב זה נענה על שאלות כגון:

– למי האתר פונה?
– מה המטרה שרוצים להשיג מהאתר?
– מה היתרונות מול המתחרים?
– באיזה אופן נרצה לשווק את האתר ברשת לאחר בנייתו?

עיצוב האתר - באיזה סגנון עיצובי לבחור?

סיעורי מוחות ולבבות, רעיונות באוויר! צבעים, פונטים, קונספטים וגרפיקות. כשבסוף , המעצבת תיצור עיצוב המשקף את הקו העיצובי של העסק ותואם את האפיון שנקבע.

אין לכם מיתוג? לא לוגו? צבעים או פונטים המספרים את סיפור העסק שלכם?

מלאו את שאלון המיתוג שלנו

בניית האתר

צוות המתכנתים שלנו יהפכו את העיצוב למערכת חללית מבוססת וורדפרס המתקדמת, אלמנטור וקוד. יקימו מערכת ניהול, יבצעו התאמות לסוגי המסכים החדשים ביותר ויטמיע מודולים לקידום.

בדיקות QA

בדיקת האתר ומערכת הניהול בסוגי הדפדפנים השונים ובדיקת רספונסיביות האתר במגוון מסכים ומכשירים עד לתצוגה מירבית.

עולים לאוויר

בדיקת האתר ומערכת הניהול בסוגי הדפדפנים השונים ובדיקת רספונסיביות האתר במגוון מסכים ומכשירים עד לתצוגה מירבית.

לאחר אישור הלקוח והכנת האתר לסריקה מירבית של מנועי החיפוש והגדרת תיבות דוא"ל במידת הצורך, הגיע הרגע! עולים לאוויר!

שירותי איחסון וגיבוי

 
כחלק מהליך בניית האתר, יש לחבר אותו לשרת איחסון על מנת שיהיה נגיש ברשת האינטרנט.
אנו עובדים עם שרתים העומדים בחוד החנית הטכנולוגית – נגישים, מהירים ומאובטחים.
אפשרויות אחסון שונות, שירותי גיבוי ועוד.

עצות ליוצאים לדרך

לא משנה איזה סוג של אתר ברצונכם ליצור, לפניכם חמישה שלבים שיאפשרו לכם לבנות בסיס עוצמתי שממנו האתר יכול לצמוח.

שלב ראשון: בחרו זהות - מי אתם?

בחירת השם לאתר היא החלטה חשובה מאחר שהוא מיד מספר למבקרים מהו נושא האתר. אחרי שהחלטת על השם המושלם, כדאי להגדיר אותו בתור שם האתר ע"י רכישת דומיין מתאים.

שלב שני: עצבו את עמוד הבית שלכם

רושם ראשוני חיובי הוא חשוב ביותר! לכן כדי ליצור אותו מומלץ לחשוב על האלמנטים החשובים ביותר שברצונכם להציג לאנשים שמבקרים בפעם הראשונה באתר שלכם.

שלב שלישי: יצירת עמודים נוספים

אחרי שיש לנו שם ואת עמוד הבית (שהוא מעין תקציר לכלל האתר) כעת אפשר להוסיף עמודים לאתר. העמודים הנפוצים ביותר באתרי אינטרנט הם עמודי 'אודות' ועמוד ליצירת קשר. עמודים שכיחים נוספים הם: גלריה, שירותים/ מוצרים, עמודי קטגוריה שונים, בלוג/מאמרים וכו'

שלב רביעי: הגדירו את התפריט

התפריט הוא רשימה של קישורים שמופיעה בחלקו העליון של האתר (בשפה המקצועית נקרא Header) ושבה הגולשים יכולים להשתמש כדי לנווט ברחבי האתר. בהאדר מופיעים העמודים שיצרנו בשלב השני והשלישי.
חשוב לזכור שהתוכן צריך להיות מוכן באתר לפני שמוסיפים אותו לתפריט. יש לוודא שיצרת את העמודים הנדרשים קודם כל. לאחר מכן, אפשר להוסיף אותם לתפריט שלך!

שלב חמישי: הוספת הפרופילים של הרשתות החברתיות

אם יש לכם פרופילים ברשתות חברתיות, האתר הוא המקום המושלם לקדם אותם. אלה סמלים נפוצים לרשתות חברתיות שרואים לעיתים קרובות באתרים ומובילים ישירות לאותו הנכס הדיגיטלי (הפרופיל).
אני מזמין אתכם לפגישת אפיון אתר (אורך הפגישה שעה) במחיר מוזל של 150 ש"ח במקום 250 ש"ח *לא כולל מע"מ (במידה וממשיכים לתהליך בניית אתר הסכום יורד מהמחיר הכללי)
בכל שאלה אודות התהליך ובכלל מוזמנים לפנות אלי – אביב ❤🙏🧙‍♂️✨